Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion, när du går sönder inuti så som jag gjorde nyss



Äntligen är det fredagkväll, skönaste kvällen på hela veckan. Igår, köpte jag mig en ny mobil, och jo den är skitbra än så länge. Ska snart dra mig ner till stationen för att möta upp alicia. Hon stannar här hela helgen, ska bli gött. Ikväll kommer förmodligen linnea, elina och bella och myser lite med oss! Kladdkaka står på kvällens schema iaf, muuummmaa.

Måste säga att jag har blivit såld för Håkan Hellström!
Låten i förra inlägget, är min drog just nu, den stämmer in på
så många saker, det är helt sjukt!

Vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut

Och vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt nästa gång du lovar någon allt
Vad jag bryr mig om nu i dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra med dig vackra människa ? :) ♥

2010-01-29 @ 21:21:35
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0