tidsfördriv kallar jag detta

Vem sov du hos senast? - Hajer
Vem tror du tänker på dig just nu? - Kerstin
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? - Kerstin
Vem har du senast ringt? - pappa
Vem/vilka kommer du aldrig att förlåta? det finns några pers, inga namn ges ut

Vad?
Vad får dig att bli rädd? - typ döden ?
Vad gjorde du i helgen? - Jag var med alicia, och sen drog jag till jkpg
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? - Sörja, gå ner i någon deprission
Vad har du på dig just nu? - ¨Tröja och tajts
Vad tänker du på just nu? - jag tänker på vad jag ska skriva här..
Vad för mobiltelefon har du? - En LGKS360
Vad är det för färg på din vänstra strumpa? - svart
Är du brunett? - Jaaa
Är du orolig för något just nu? - nej, ingen nervositet idag
Är du lycklig? - nej det kan jag inte påstå
Är det snyggt med rosa strumpor? - Det beror på vad man har till!
Är du kär? - jag vet inte längre
Är du mysig? - Det kan jag inte svara på. Men man kan ju hoppas
Är det snyggt att vara riktigt smal? - Absolut inte,
Är du ensam just nu? Jaa,
Är det soligt ute? - nej, det är ju natt snart, så det är mörkt ute!

Har?
Har du blivit sviken av en vän förut? - Ja
Har du plattat håret någon gång? - Jaa
Har du något husdjur? - Två hundar
Har du gått ner i vikt förut? - Ja, vilket jag inte är nöjd med
Har du hål i naveln? - Japppsidappsi
Har du blåa ögon? - Blåa med inslag av grönt

Vill?
Vill du ha breda höfter? nej de ska va lagom
Vill du vara smalare? haha fuck no
Vill du ha en hund? - har redan, men skulle inte skada med en liten sötnos till!
Vill du att det ska vara soligt nu? Ja, mer än någonsin!
Vill du ha sex just nu? Nej
Vill du vara singel? - Både ja och nej
Vill du sova just nu? Mjo strax, måste bli lite tröttare till

Kan?
Kan du cykla fort? - Jadå!
Kan du springa långt? - Ja, men det går nog inte så fort
Kan du klara dig utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? Tror knappast det!
Kan du bita dig i tån? - Jaa
Kan du vara sparsam med pengar? - Det beror på... oftast inte
Kan du vara utan sex tills du är gift? - Det kan jag säkert, men frågan är ju om jag vill?

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? - Jag vill ha mysigt rum med ljus, kuddar filtar, snyggt och städat!
Hur vill du bo? - I ett snyggt nyrenoverat hus, i Göteborg!
Hur är ditt drömjobb? - Fotograf
Hur mår du egentligen? - Ärligt talat, inget vidare

Hur länge ska du vara vaken idag? - tills jag somnar!

Ska?

Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? - Spelar ingen roll! Men jag är fruktansvärt avundssjuk på människor med bruna ögon!
Ska man va lång eller kort när man är kille? - Inte kort, men inte för lång heller. Det är inte speciellt vackert om man är 2 meter...
Ska du duscha i morgon? - Troligen
Ska du köpa något i veckan? - Det blir nog kaffe från sibylla imon!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hmm vrf tror du jag tänker på dig ? ;)

2010-02-01 @ 18:15:36
URL: http://krilleoboij.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0