Tears don't fall


Vet inte vad det är med denna onsdag men jag har varit helt slut hela dagen. Höll på att somna på bussen och även på kemilektionen, det hade nog inte gjort så mycket, eftersom jag var klar med mitt arbete ändå. Förövrigt har det varit skitkallt idag med, suttit och skakat som en jävla nickedocka fast i hela kroppen då förstås inte bara huvudet. Tänkte ta mig en varm och skön dusch nu sedan krypa ner i sängen och kolla avatar, eller scar. Har inte bestämt mig än.

sen måste jag faktist erkänna att jag saknar fotbollen litegrann,
kanske ska ta och börja igen?..

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

åhh jag har varit i skolan stan fikat och så :) sj då?

2010-01-13 @ 23:53:26
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: fredrik

footboll naä

2010-01-15 @ 02:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0