Och jag inser plötsligt, kärlek får man bara se, När tak och väggar rasar in igen i ensamheten


Jag lyckades ta mig hem från kvarnarp! Men jag gick nog fel väg, enligt Hajer, skulle det ta 10 minuter, för mig tog det 40. Har inte sovit så mycket inatt, jag är helt slut i hela kroppen. Tänker gå och fixa kaffe och sedan plugga geografi och engelska. Har inte alls någon lust att dra till skolan imon. Just nu vill jag ha ett normalt rum som jag kan få stänga in mig i och bara ligga i sängen och lyssna på kent. Tänk att få göra det dagarna i ända, lite underbart skulle det vara.

Gårkvällen behövdes verkligen!
det va underbart att få snacka ut och bara få vara.
Nu jävlar ska vi ses varje vecka!

kent - ensamheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0