Here i go again


Är hemma med hundarna idag igen. Alla andra är i huset och renoverar, skönt att man slipper det. Dagens mat har varit hur onyttig somhelst! Två toast och coca cola, och snart blir det panpizza hehe. Min aptit har kommit tillbaka, hur gött somhelst. Det förvånar mig inte om jag sitter här om fem år och är smällfet, det skulle inte vara chockerande alls.

Jag kollade inte på filmen igår, Paranormal Activity som den heter. Mn jag har laddat hem den nu, och flera filmer till eftersom vårt internet försvinner imon och flyttas till det nya huset istället, plus endel tvkanaler försvinner. Och nåt måste man fördröja kvällarna med, så det blir film! Ännu mer surt är det att pengarna på mobilen håller på att ta slut och jag är pank så kan inte fylla på den heller. Jag kommer inte kunna ha någon kontakt med nån på evigheter känns det som. Okej ett par dagar iaf, men det är evigheter för mig..

Nu ska jag ut i snön med hundarna igen, hatar kylan nåt grymt just nu.
och Uggs är nog dom sämsta skorna som skapats, inget fäste alls. Det går
inte att ha på sig dom när man är ute med hundarna och dom drar, man flyger bara med..


' I'm the one who want to be with you .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0