Du kan aldrig få mig att stå still, jag fungerar inte så


Men hejhopp, saknar sommaren. Är fruktansvärt trött på att gå runt och frysa hela tiden..

Satan vad trött jag är idag. Lektionerna har varit rätt slappa, har suttit och lyssnat på musik konstant och drömt mig bort. Min andra mentor tycker jag ska använda mer färgglada kläder, som tillexempel, knallgul halsduk och rosa mössa. Tycker inte om att de måste påpeka hur man ska klä sig, hon är inte så vacker heller i sina fina 90tals kläder.

Anyway, har gjort mina gymnasieval idag,
1, Medieprogrammet
2, Hotell & Restaurang
3, Barn och Fritid.

Men nu ska jag plugga engelska, checkpoint imorgon.
Men det går säkert bra, brukar göra det iaf.. hoho


Kommentarer
Postat av: maja

fin blogg!:)

2010-01-25 @ 19:36:11
URL: http://majaostojic.blogg.se/
Postat av: Mattias

tack så mycket lägger till dig nu =)

2010-01-25 @ 21:16:14
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0