allting går fel



Varit i jönköping hela dagen med mamma och syrran. Jag hittade en mysig tröja på h&m och lite armband. Sen köpte jag även ett minneskort till mobilen, så nu ska den fyllas med musik! Har precis skrivit om samhällen som måste in imon, eller den skulle varit inlämnad för två veckor sen. Men all elektronik ska ju strula hela tiden.

Måste bara säga att, jag tycker det är fruktansvärt läskigt när småflickor i 10-11 års åldern går runt i klackskor, är sminkade till 1000, och går med handväskor för vuxna. Jag förstår inte hur deras föräldrar låter dom gå så? Jo jag såg några såna småtjejer i jkpg idag, och jag kan säga att jag blev helt paff och vettskrämd.

Kommentarer
Postat av: Boonah =)

va söt du är :)

menar det :O världen blir ju ba mer o mer crazy för varje dag :O

2010-01-31 @ 19:52:47
URL: http://krilleoboij.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0