i don't just want to exist


känner mig stencool, och så vill jag använda mina solglasögon snart,
så bäst det vore bra om snön kan smälta bort. Men det bara öser ner mer och mer istället.

snart ska jag hoppa in i duschen, sen fixa en kopp varm choklad och dra på mig mina raggsockar
och till det ska jag kolla på skräckfilm! Tänk vad mysigt man kan göra det för sig själv, otroligt.
Fast det skulle ju självklart varit mysigare om nån va här med mig, och speciellt någon som gillar skräckfilm!
Vilket många av miinaa vänner inte gör dock. Så jag antar att det är bättre att va själv på den biten hehe.

Kommentarer
Postat av: alicia

ville bara påminna dig om att du har bara ett öga som syns,så att du vet :)

och nej du är inte cool någonstans :D

2010-02-02 @ 20:34:58
Postat av: ella

som mitt nya inlägg lyder, tkr du att jag ska sluta blogga? vill gärna höra vad du tkr :)

2010-02-02 @ 20:47:12
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/
Postat av: kerstin

Jag gillar skräck filmer :O :D:D men nehe jag duger inte -.-

2010-02-04 @ 09:50:53
URL: http://krilleoboij.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0