Visste ni..

att jag vill ha - miljader kronor och en underbar pojkvän?
att min senaste kyss - ångrar jag?
att jag lyssnar mest på - Kent?
att jag pratar - ganska mycket ?
att jag inte gillar - Insekter och falska människor?
att min bästa vän är - bäst?
att min första riktiga kyss - var i 4an?
att jag avskyr när folk snackar - skit bakom ryggen på andra?
att kärlek är - underbart & väldigt komplicerat?
att jag gillar att - fota ?
att jag alltid kommer att - hålla mig till mörkt hår? (no blondie here)
att jag är hemligt förälskad i - Mr. nobody? (jag är inte kär i någon)
att sist jag grät var - för någon vecka sen?
att min mobiltelefon är - fruktansvärt ful och dålig och den håller på att gå sönder?
att när jag vaknar på morgonen - vill jag somna om?
att innan jag går och lägger mig - tvättar jag av mig mitt smink osv. ?
att idag har jag - varit domare, pluggat och kollat på idol?
att jag just nu tänker på - att min mensvärk kan ta och försvinna?
att i kväll ska jag - sova?
att i morgon kommer jag - åka till skolan och sedan till stan på bio?
att jag hoppas - på att bli rik ?
att jag verkligen vill - bli miljonär, fotograf & få en ny systemkamera?



nu vet ni lite om mig, tog texten från bilddagboken, (som suger stenhårt).
men jag hade tråkigt och är trött och sliten och konstig precis som på bilden där!

så god natt på er! <3


Kommentarer
Postat av: Mr.Nobody

vem kysste du senast?

2009-09-23 @ 19:07:38
Postat av: olivia

ingen du behöver veta! ;)

2009-09-24 @ 14:17:36
URL: http://oliviasplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0