Jag hatar måndagar



Första dagen på hela veckan, det är jobbigt att gå upp tidigt till den jobbiga skolan.
Det är jobbigt att koncentrera sig. Jobbigt att ens klä på sig kläder osv.

Vaknade ur nog min skönaste sömn jag haft på länge idag.
Kändes som om jag inte ens var i min egna osköna säng, men oturligt vis var jag det.
När jag vaknade mådde jag illa. Sedan hittade jag inte min skåpsnyckel heller.
Så sprang runt somen galning här hemma. Och jag har inte hittat den än.
Tur som var hade vi inte mycket lektioner idag.

Mitt illamående har jag haft hela dagen plus magont. Detta är inte min dag.
Måndagar kan hänga sig eller nåt.

och hallåååå, tips på låt någon ? :)
skulle vara suuuuupeeeeer snällt.


Kommentarer
Postat av: Elin

sv:åh, är det ikväll? :D

hehe, jag ska nog också köpa svarta, det är skit snyggt :)

2009-09-14 @ 17:09:12
URL: http://elinkjp.blogg.se/
Postat av: Marina

Haha visst söt!?



Vad gör du söt:D

2009-09-14 @ 18:03:54
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0