foto sugen.

Jag har suttit och kollat på lite bilder ifrån Rom. Saknar stället och värmen!
hittade också en liten rolig bild på mig och alicia när vi var vid spanska trappan
och så hittade vi alla de dära fina märkerna, som Prada, Louis Vuitton, Dior, Gucci D&G.
Dock var allting stängt och sen tror jag inte vi hade blivit så himla välkomna med
foppatofflor och pumashorts, hehe ^^

Iaf, jag är grymt foto sugen! jag väntar somfan på att löven ska ändra färg så att man kan få
ta nya fina höst bilder. Hjältevad har inget fint att komma med heller, vilket är lite synd.
Jag får väl åka iväg någonstans, vid vattnet eller en tjock lövskog skulle sitta fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0