Är jag feminist och lesbisk?


Kollade lite inne på Kissie's blogg, och blev lite irriterad över detta inlägget.
Jag är rena rama motsattsen mot henne, jag har mörkt lockigt hår och är jag feminist och lesbisk för det? Nej. Jag plattar sönder mitt hår för jag är trött på lockarna ibland, men det hjälper inte utan när det är blött och fuktigt ute så tar det bara några minuter och mina lockar är framme igen. Och jag är lesbisk för det, pågrund av mitt hår, jag tycker att hon får tänka på vad hon skriver. Alla vill faktist inte ha platinblont hår och att det ska vara rakt somfan, det är inget jag strävar efter och jag tror även att mer än hälften av svenska befolkningen skippar den looken också.

Vad tycker ni om detta?
Passar lockar endast för feminister och lebbar?


Kommentarer
Postat av: Bonah =)

hihi ofta :P men då är ju jag lesbisk och feminist jag med då ? ( eller jag va ) men det låter ju ba stört :S

2010-01-31 @ 19:58:09
URL: http://krilleoboij.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0