TJAELLER

Skolan idag var hyfsad, frusit hela dagen. Och onsda eller torsda stänger dom av värmen?! om det är kallt med värmen på, vafan blir det inte då när värmen är av? Jag ser inte fram emot det alls.

Är hemma nu, och tänkte sitta och plugga lite till föredraget som man har imon, eller torsda(?) Om Robert Pattinson. Sen ska jag äta lite, sedan bär det iväg till mariannelund igen, för att packa godis på karamellan. Vilket jag kommer göra en gång i veckan fram till december tror jag. Fast bättre att packa godis än att sälja frallor och förstöra flera sena fredagskvällar och lördagsmornar.

Just, vi kom fram till vart vi skulle åka på klassresa i 9an. Dock inte utomlands som alla andra 9or har fått åka men vi ska till halmstad hah, och skjuta paintboll och nåt mer tror jag. Sen åker vi vidare till Göteborg och går på liseberg. Ganska hyfsad klassresa ändå, vi har ju inte samlat in så mycket pengar heller så det gör ingenting.

Nog om det, nu måste jag kissa innan jag exploderar från insidan.
ha det ! :)




Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

så söt bild =)

2009-10-12 @ 17:28:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Mr.Nobody

hahaha fan vad lodis att åka till halmstad och gbg man ska juh åka utomlands

2009-10-13 @ 14:55:40
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jodå helt okej, med dig? =)

2009-10-13 @ 15:02:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0