THEOUTSIDE








Va ute innan idag och toog lite kort. Tycker det är fint med vattendropparna på löven och så vidare.

Just nu sitter jag och lyssnar på Miley Cyrus, det kan man inte tro, haha. Men iaf 3 låtar av alla hennes låtar är helt okej ändå! Men strax ska jag upp och börja plugga litee matte. Har prov imon, so wish me luck? :) Sen har jag även chechpoint i engelska imon med, och tyska diagnos. Greeat!

eheh, nog om det. Nu ska jag leta rätt på filmen Little Ashes med Robert Pattinson, och se om det går att ladda hem den. Den verkar var super bra, haha. Om jag känner mig rätt så kommer jag ladda hem varenda film han är med i. Men aja, sista inlägget för idag, ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt! Det är bra här med tack.

2009-10-01 @ 20:10:10
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Sanna

God morgon!

2009-10-02 @ 09:44:24
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0