SATURDAY WAIT

Har sovit ut idag, härligt som attans! Var ute med hundarna nyss och snart ska jag upp och fixa håret och lite. Ska försöka våga det med min plattång, om det nu funkar i allt det slitna jag har på mitt huvud. Väntar på att Alicia ska ringa, eller så var det jag som skulle ringa henne. Tyvärr minns jag inte så jag får väl slå en pling senare.

Ikväll är det fest som gäller. Är dock inte så jättesugen på det just nu, men det kan alltid ändra sig framåt dagen. Peppa med vännerna brukar alltid gå hem. Kläder för kvällen blir min kära skjorta, och vilka leggings jag ska ha vet jag inte, antingen jeans eller helt vanliga svarta. Jag ska testa mig fram antar jag. Bild på outfiten kommer nog senare eller imon..



Kommentarer
Postat av: Anonym

svar:Ingen fara :)



verkligen skönt med helt :D

2009-10-17 @ 13:15:02
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas att du får en trevlig kväll och det blir en bra fest :D

2009-10-17 @ 15:18:49
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0