MJ

Vilka var bäst i kvällens idolavsnitt?
Själv tycker jag att Reza gjorde grymt bra ifrån sig, fast hon lyckas alltid köra över alla med sång och rörelser. Erik, Mariette & Eddie var redigt heta på gröten ikväll med. Tycker det är kul att dom tog Michael Jackson tema så att alla får en viss utmaning, jag menar ingen kan ju mäta sig med the king of pop?
Den som kan försvinna ur idol är Camilla, jag klarar inte av att se eller lyssna på henne varken när hon pratar eller sjunger. Vet ej varför men det skulle faktist vara skönt att slippa henne...



Kommentarer
Postat av: Anonym

typ : FY FAN VA DÅLIG KLÄDSTIL DU HAR , JAG SKULLE ALDRIG KLÄ MIG SÅ ..



och ja bah : smaken är som baken sötnos ;)



hahaha ;D



vad har du gjort ikväll då ? :)

2009-10-16 @ 22:30:34
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa precis .. blääh på sånna ;)



trevligt ! jag har bara slappat :)

2009-10-16 @ 23:03:40
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0