Har jag blivit deprimerad?

Vilken lång kväll det har varit. Tiden har verkligen stått still känns det som. Pappa och jag var ute med hundarna innan och vi gick till Per för att jag skulle lämna in den sista städlistan om sommarjobbet. Och den kanske inte giltas eftersom min förra lista låg på ungefär så många gånger som man hinner med under fotbollssäsongen. Blev lite smått sur där men han skulle försöka fixa in det ändå. Annars har jag städat pavelljongen i en hel månad i onödan och det är grymt äckligt och jobbigt och alltså betyder det att jag har städat där ovetande frivilligt. Och mina pengar har fortfarande inte kommit in.

Sen har jag ingenting att lyssna på längre. Jag känner ingen lust för musiken längre, och jag som älskar musik. Har jag gått och blivit deprimerad? Jag antar att det beror på vädret, eller jag hoppas det. Det är mörkt när man ska upp till skolan och det börjar bli mörkt när man åker hem. Jag har ingen fotolust längre, linsskyddet är väck och det går inte fota heller för när det blir för mörkt blir bilderna helt fail. Och man har inte tid på dagen för då tar skolan upp all tid som finns. Ett fängelse kallar jag det för, dit man måste gå eftersom man har skolplikt och man får inte skolka för då får man kvarsittning vilket jag anser som straff. Skolan tar upp alla barns fritid, och försöker proppa in saker i huvudet på folk. Dock är det tack vare skolan man har sina vänner..


as het bild på mig när jag leker emo och försöker se deppig ut och pekar fuck you
och alicia ska se glad ut och vara en perfekt donna. tyckte att bilden passade
rätt så bra till detta inlägg, dock borde jag sett mer deppig ut. eftersom jag är det ikväll.
vad fan är det med mig igentligen? imon eller på fredag ska jag ta tag i mitt liv igen.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: alicia

vi stöttar varandra :)

jag är ju också deprimerad så vi kan behöva lite kärlek båda två! :*

2009-10-21 @ 22:18:37
Postat av: olivia

we need love

2009-10-21 @ 22:31:53
URL: http://oliviasplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0