grym

Little Ashes var en riktigt bra film men seg. En film värd att se men ha text då, för man förstod inte alltihop eftersom dom pratar spanska ibland och dom bryter väldigt mycket på spanska också. Robert P, är fortfarande hur snygg somhelst fast han har en ful mutasch, spelar galen och bög i filmen, men han är grym.

Hade tråkigt innan så gick ut och tog lite kort. Så nu får det bli en outfit bild och förövrigt älskar jag mina leopardtights! skiter i vad alla andra tycker om den saken, det är det bästa köpet på länge..


Kommentarer
Postat av: Anonym

öööööh .. fattar inte :o är allmänt seg idag ! :P hahahaha

2009-10-26 @ 15:50:34
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: miiah

Leopardleggings och allt annat med leopardmönster är så jäkla snyggt så det gör du rätt i ! ;)



Jag har t ex köpt ett leopardpåslakanset och vissa tkr det är fult men det skiter jag i för det är ju jag som ska sova där ;) haha.



Hoppas allt är bra :)

kramar

2009-10-26 @ 19:33:41
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0