GODMORGON

Äntligen helg, veckan har inte varit så jobbig som jag hade trott. Eftersom en lärare flyttade fram vår jäktiga geografiläxa till v.46 , sjukt härligt! Ingen stress alls längre, eftersom jag ligger lååååååååångt efter.

Vaknade imorse av att baily stod och krafsade på min dörr, så jag öppnade till honom. Sen satt han och försökte prata med sin egen spegelbild tror jag, eller han satt och stönade haha. nu har jag suttit här ett tag, och vi är ensamma hela helgen, jag och mina bröder. Eftersom my parents har stuckit iväg till huvudstaden, stockholm. Och idag kommer även Alicia hit, och förmodligen linus tjej, jossan. Trevligt :)

Nu ska jag sitta och kolla lite på bloglovin eftersom jag har missat så mycket, blir det mycket att läsa.
Sen ska jag fixa till mig och äta frukost! hööööööööörs


b-b-b-b-b-b-baaaaaaily plutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0