EHUM ?

Så, nu har jag suttit och hållt på ett litet tag med bloggen. Om jag blev nöjd? det vet jag inte än. Men annars ändrar jag den bara, lite lätt sådär. Har svårt att komma på färg osv. Några tips kanske? ;)
Just det jag anmälde mig som helgens blogg hos Lina! hihi, vi får se hur det går! 

Imon tänkte jag faktist gå upp riktigt tidigt för att ge mig ut att fota frosten som lägger sig över allting, det är så otroligt fint! Men jag kommer nog varken orka gå upp frivilligt på en lördagsmorgon för att ta kort.
Jag är för lat för sånt, sen vill man inte förstöra en underbar sovmorgon heller. *Suck*


Kommentarer
Postat av: julia

vilka härliga bilder du tar!

är allt bra med dej? :)

kram

2009-10-03 @ 13:30:45
URL: http://jjjuuliia.blogg.se/
Postat av: julia

vilka härliga bilder du tar!

är allt bra med dej? :)

kram

2009-10-03 @ 13:30:54
URL: http://jjjuuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0