dagen efter

Kan börja med att säga att festen igår var extremt lyckad. Tack Jim! Har inte sovit en blund inatt, och idag är jag aptrött. Alicia och jag gick upp tidigt så vi gick ut och satte oss på vår vanliga plats, Konsums busskur. Sedan har vi bara slöat somfan idag.

Nu ska jag fixa lite med ps till tidningen och sen ta en dusch.
Har tyvärr inga bilder från gårkvällen eftersom det inte går att ladda in bilder från min mobil till datorn. Min mobil håller på att lagga sönder somfan och byta musik går inte heller -.-'


Kommentarer
Postat av: caroline

Såg du gossip girl idag? Vad tyckte du i så fall? (:

2009-10-18 @ 20:52:53
URL: http://caaarruw.blogg.se/
Postat av: onooooo

ahaha, shiit, vilka aalkisar ni är asså x)



I <3 Dagen Efter :D

2009-10-18 @ 21:01:10
Postat av: emma

Hej :)



Jag har nyligen startat en blogg som

handlar om folksjukdomen Reumatism.

Jag ville ha en blogg om det, för att det

är många som lever med det och vem som helst,

när som helst kan drabbas + att jag lever med det.



Hoppas du vill läsa :)

ha de bra / Emma

2009-10-19 @ 10:01:42
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0