Congratulations

Ondag, den värsta dagen på hela veckan. Men idag har alla varit på topphumör konstigt nog. Fysiken gick bra och för en gång skull så förstod jag alltihop. Idrotten var sjuk rolig, och samhällen var helt okej. Biologin var skit skoj också, när hela klassen är på humör och läraren med så funkar det perfekt, tillochmed läraren satt och gapflabba. Geografin gick bra den med, vi skulle redovisa om nordamerika i smågrupper och läraren skulle lyssna men hon kom aldrig så det blev rätt slappt. Det var min skoldag det, bra alltså.

Dock har jag världens mensvärk som jag har haft hela dagen. Ibland vill jag bli kille och slippa den där skiten, dom har en sån jävla tur. Det enda dom behöver stå ut med är en tjurig flickvän eller kompisar.

Just det, Dennis (min bror) tog sitt körkort idag! Så ett stort grattis till honom, så nu tycker jag att han kan skjutsa runt mig vart jag vill. Fast det lär inte hända, men man kan alltid drömma ;)



Mitt linsskydd är borta :(:(:(    Varför lyckas jag alltid tappa bort alla viktiga saker?
Först nycklarna och nu detta, vad kommer härnäst? :o


Kommentarer
Postat av: naomi&veronica

fin bild!!!!

2009-10-21 @ 21:51:45
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0