Bökig tisdag.

Hallå! Är hemma nu äntligen. Denna tisdag har varit oerhört bökig. Nästan alla lärare har varit väck hela dagen och vi har fått sitta i samma klassrum i flera timmar med ungefär två små raster emellan. Fast rätt slappt var det med eftersom vi inte hade någon lärare i klassrummet, och då kan man slappa till det rätt rejält. Har även vart hos sjuksyster och fick massage för jag går och spänner mig i nacken så jag kan knappt äta, hur konstigt är inte det? Dock tror jag inte att det kommer hjälpa med det hon säger, för tekniskt sätt har hon alltid haft fel när jag har haft nåt slags problem med min kropp. Det ända hon kan (och pratar om) är mens och sex som man har hört sen årskurs 4. Är lite trött på det snacket....

Nej nu ska jag se till att få lite gjort på den där skit tidningen.
Sen ska jag plugga geografi också, kuuul!


Bild från lördagens fest. Fotografen är fridilutten! :)


Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du mår bättre iaf :)

2009-10-20 @ 18:53:40
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0