yesterday

Det blev en mysig kväll igår, vi åt tacos och kollade film. Sen hade dom fått för sig att gå ut och leka bus eller godis, så då var man tvungen att följa med ut, vilket var pinsamt eftersom man vet vilka alla är i detta samhälle. Så jag försökte hålla mig så långt bort som möjligt, haha. Aja, alicia och natha sov över här och vi somnade nog inte förns klockan 4. Så idag är jag skit trött.. 


Linnea, Bella & Elina

Ich und Alicia

Bea, Linnea & Alicia

Försökte ta ett kort där jag ska se lite het ut, men reslutatet blev ett stort smile istället.

Alicia lyckas iaf hålla minen, och lyckas lite bättre, med "het-bilden" .



Natha, Alicia, Bella & Linnea.


Kommentarer
Postat av: MALINHE ~ FOTOBLOGGEN

SV: tack så mycke! :D:D

2009-11-02 @ 16:06:49
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad snygga ni var!! :D

2009-11-03 @ 14:28:13
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0