svininfluensan

Har skitont i armen idag, och nu under eftermiddagen så har jag känt mig hängig och huvudet dunkar av smärta. Magen spänner som aldrig förr och det känns som om mitt skinn vore infekterat på insidan, ingen härlig känsla alls. Tog även tempen nyss, har fått feber nu med. Fårse om den går över annars så stannar jag hemma imon, så nu har jag väl fått svininfluensan, eftersom det är det dom sprutar in i kroppen, kul. nöffnöff...  

Efter skolan drog jag in till eksjö och kollade på huset, det är stort jämfört med vårt nu. Dock behövs det en rejäl renovering för en fontän vill man inte ha inne i ett vardagsrum. Samt inget litet kök och en äcklig källare. Men nu är frågan vad jag ska ha för tapet i mitt rum, svart eller brunt? beslut ångesten kommer smygande fram så fort jag tänker på det.. Inget vitt ska det inte vara iaf, bara taket. Är så himla trött på vita tapeter och sånt, det är en så tråkig färg, eller igentligen är det ingen färg, samma sak med svart och grått. Men ajaa...

funderar starkt på att gå och lägga mig nu och sedan sova tills imorgon,
skulle vara hur skönt somhelst!

förövrigt hoppas jag att min broder linus har köpt
med sig en påse twix till mig från ullared! (:


Kommentarer
Postat av: caroline

jag var sjuk i två dagar. men det är värt det. hellre att man mår så i två dagar än att man får svininfluensan (:

2009-11-25 @ 21:57:21
URL: http://lilcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0