söta och bitchiga

När jag var ute på lunchrasten idag, så var det en flicka som heter Wasana och en annan flicka Victoria som började bitcha sig mot varandra pågrund av mig. Haha urgulliga, 6år och redan bitchig attityd, blickar och rörelser! ;)

W: Kan inte du följa med mig hem idag?
Jag: Nej, jag måste hem till mina hundar.
V: Men Sawana, hon vet inte vart du bor!
W: Men jag bor ju i Bruzaholm.
V: Ja men hon vet inte vart det ligger?!
W: Men hallå, jag ritar en karta åt henne!!

Tyckte det va skitskoj haha. Bruzaholm ligger bara några kilometer från Hjältevad oså, och de trodde ju förstås att jag aldrig hade varit där osv. Så det va sjukt kul haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0