mhmhmhmmh,

Första riktiga skoldagen på 2 veckor, kan säga att jag har inte längtat alls. Skit tråkig dag, dom andra 9orna är inte i skolan utan dom är på prao och det känns väldigt tomt utan dom. Har haft mycket att göra idag, en mängd pluggande och jag kan ingenting av engelska verben tills imorgon, och det är inte lite heller utan 55 stycken. Har även suttit och renskrivit det sista till engelska tidningen och nu så ska jag bara spara den sista sidan, men det har tagit ungefär en halvtimma och det är inte klart än. Skit irriterande med tanke på att jag är helt slut, och behöver sova. Har även packat godis i 3 timmar och satan vilken värk jag har i min rygg nu, denna måndag hurrar jag inte för.

Förövrigt kan jag säga att New Moon, var skit bra! Min kärlek till Robert Pattinson hade börjat försvinna lite grann och igår blev jag nyförälskad igen! God damn, vilken man alltså ;)


wiiierdoooooo

Kommentarer
Postat av: caroline

Hejsan! Efter en lång bloggpaus kan du följa mig istället nu på denna bloggen. Kommer inte skriva mer på caaarruw.blogg.se / caroline

2009-11-24 @ 12:48:11
URL: http://lilcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0