Ingatorpsskolan

Denna veckan praoar jag på ingatorpsskolan, i 1-3:an. Kan säga att det är rätt så kul men ändå inte. Barn skriker, skrattar, stimmar och stojar hela dagarna, vilket gör så att man blir rätt slut i huvudet. Men ändå en mysig känsla, eftersom små barn är härliga! Idag slutade jag vid klockan 12, ganska så skönt! Imon ska vi in till eksjö och bada, slappt som attans haha :) Nä nu ska jag nog titta på Paradise Hotel eller sitta och redigera, måste fördröja tiden med någonting.


Av nån anledning vill jag till mormors famn nu,
världens bästa famn och aldrig släppa den..


Kommentarer
Postat av: hanna

Hittat på något kul i helgen då?:)

fin bild med!

2009-11-17 @ 17:58:09
URL: http://ensamils.blogg.se/
Postat av: miiah

Nawww så gulligt med en mormor =)



SV: Njaa slapp var den inte direkt.. :P Jag pluggade rätt mkt ändå.. :)

Har nästan inga slappa skoldagar.. :(



Har du det? ;P

kramar

2009-11-17 @ 18:12:41
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0