Fin, Fina Kent

Alla som känner mig vet hur besatt jag är av kent, och vilket fan jag är. Igår släpptes det nya album Röd, och jag kan säga att det är skit bra! Bättre än förra faktist, för det förra kändes inte redigt som kent stuk. Men nu verkar dom ha fått sin gamla feeling tillbaka. Får rysningar i hela kroppen och det känns underbart.

Nu tänker jag dra mig till linköping för att se dom, det kvittar hur jag kommer dit osv. För jag ska se dom igen, det var fantastiskt sist och jag ska känna den fantastiska känslan igen, så är det bara. Underbara kent är lite bättre än alla andra och kommer nog alltid att vara. Dessa underbara män, med sin härliga musik, som förgyllar dagar, hjälper i både gott och ont. De har till och med hjälpt folk från att ta självmord, tänka sig. Tack vare deras fina musik så väljer folk att stanna kvar i livet, och att fortsätta leva fast de kanske mår psykiskt dåligt. Är inte det bra? Dock tycker jag att detta med att Kent är emo musik, det stämmer inte, utan det har kommit till genom dom senaste åren bara. De är sveriges största rockband, ja just det. rockband!

Och kan säga att deras musik har hjälpt mig också, iaf i den situationen jag lever i nu så har låten M hjälpt mig eller rättare sagt, hjälper mig. Får hoppas innerligt att dom fortsätter med det dom gör, de förgyllar liv och sprider en lycka i folks liv.

Ni hittar deras nya album röd om ni trycker här
Min favorit låt på albumet är Vals för Satan (din vän pessimisten) :')


Kommentarer
Postat av: azra - EN FIN BLOGG!

snygg header ! :)

2009-11-07 @ 19:33:52
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: MALINHE ~ FOTOBLOGGEN

SV: okåå :)

2009-11-07 @ 20:17:50
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: azra - EN FIN BLOGG!

sv; det var så lite :D

allt bra ? ;d

2009-11-07 @ 21:46:02
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0