dyrt

Har suttit och kollat runt på lite systemkameror och alla tillhörigheter till allt inom foto. Om man ska ha en bra kamera så får man betala över 20 000 och ljus och bakgrund går på ungefär 10 000 kronor tillsammans. Nya objektiv alltså, verkligen bra objektiv går på över 25 000 ungefär. Min framtid kommer bli dyr, otroligt dyr. Om nu min framtid blir sån, vilket jag hoppas om jag inte tröttnar för fort.

förövrigt känns det som mitt hjärta ska hoppa ur bröstet på mig. Det tar dubbelslag och gör ont. Jag börjar bekymra mig över att jag kanske har hjärtproblem eftersom det krampar en gång om dagen minst. Men mina funderingar får väl fortsätta, för jag är för rädd att gå till en läkare , hmm...

nog om mitt hjärta nu, inget kul att veta ändå.


Kommentarer
Postat av: miiah

Jaa systemkameror och alla tillbehör är ju verkligen inte billigt =P jag vill gärna ha en systemkamera men har inte alls råd, buhuuu ;p



SV: Åh så roligt med en sån mormor =) Myysigt!

Nej jag förstår det. det är samma sak här, jag går ju sista året i trean så det är mkt press med betyg och studenten och allt :(



Allt bra annars? =)

kramar

2009-11-17 @ 19:57:50
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0