Curly Sue



Åt min mat vid klockan 8 ikväll, snacka om att jag var hungrig. Sen när man väl ska äta maten så orkar man inte, har ni känt så? Man är så hungrig att man blir för mätt för fort? eller är det bara jag som är annorlunda och kännt så? Kollat idol ikväll med, allihop var bra ikväll, kommer sitta ledsen varje freda för alla är skit bra och nån måste lämna tävlingen. Och nu är snyggingen Eddie ute, nu har man bara erik att kolla in haha. Nä men synd, dock sjöng han faktist sämst ikväll.

Nä nu ska jag upp och sova. Ska upp tidigt imon, för då äre marknad och sen på kvällen äre fest! Ska gå och tagga hela dagen imon inför kvällen. Är på sånt festhumör just nu ;)


Kommentarer
Postat av: miiah

SV: Ahaa okej, hihi :D Roligt att flytta till hus, jag har alltid velat bo i ett hus :D



Tack, visst är dem skitsnygga? :D Längtar tills dem dimper ner i brevlådan, haha :D



Är allt bra idag med?=)

kram

2009-11-14 @ 11:33:43
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: miiah

SV: Jaha okej haha :p Fuskigt ju :D Jag har bott i radhus när jag var liten men det minns jag ju inte mkt av :p haha.



Haha åh, det är ju bara till att beställa ;D Inte så dyrt minsann :D Men det finns bara ett armband kvar :p hehe.



Härligt, det är bra här med, helt sönderpluggad :p Har du hittat på något roligare? ;p



kram :)

2009-11-14 @ 17:57:42
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: hannna

Sötnos ju:)

2009-11-15 @ 16:23:46
URL: http://ensamils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0