crushcrushcrush

Rätt seg dag på skolan idag, regnet har öst ner som bara den. Bakat idag med, dumlekakor. Och de blev misslyckade som allt jag bakar blir, sen får jag mammas hånskratt på mig när hon smakar mina skapelser. Men somsagt, man måste testa nåt nytt, trots hennes hånfulla skratt. Och skrattet betyder att jag är dålig på att baka, men exprimentera måste man, annars skapas det aldrig någonting nytt. Sen är dom inte äckliga heller, eftersom jag tog sockerkaksreceptet med dumle i bara. Man dör inte av dom, så alltså kan man äta dom. Nog om mina mina misslyckade bakverk.

Nu tänkte kolla på Paradise hotel! Måste säga att danmarks var mycket roligare och bättre, nu när det är svenskar som är med och de som är med är pinsamma och jag förstår inte hur dom är skapta. Det märks lätt att de tar med ett visst speciellt folk i tv, och det är just såna som är lite speciella och gör, ja allting för pengar. Den här, Jackie som ska hämnas på sin pappa, (sveriges farligaste man) genom att ha sex i tv. Vad är det för hämnd ? Hon gör bara så att hon verkar billig och dum i huvudet, man skäms över sitt folk ibland. Dock vet jag inte varför jag följer programmet, men det är väl för att se ifall dom gör bort sig ännu mer antar jag. Det är såna här tråkiga reality-serier folk kollar på eftersom man vill se när de gör bort sig i tv och hela världen.


Nä nu ska jag slänga ihop nåt att äta sen ska
jag kolla på mitt meningslösa Paradise Hotel!


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: tycker jag inte behövs hehe:)

sötnos!

2009-11-20 @ 17:32:02
URL: http://ensamils.blogg.se/
Postat av: Ratchoo

PH är faktiskt ganska bra :o

2009-11-20 @ 23:53:04
Postat av: miiah

sv: vad menar du med att ditt hår går av av sig självt? :o



Kram :)

2009-11-21 @ 11:22:29
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0