Brinell nästa?

Tjuhuuu, Har kollat runt på Brinellgymnasiet idag, kan ju säga att där ska jag gå, no matter what! Eller okej inte no matter what, men jag tänker iaf gå där. Ehm, kollade omvårdnad där och kan ju säga att det lät mycket roligare att gå op där än i eksjö, dom hade mer information och de verkade få göra mer saker oså. Sen kan man ju bli polis om man går op, vilket skulle vara lite kul :p . Men aja, jag kollade Media med, dock hann jag inte se alltihop för att jag var tvungen att ta tåget hem. Så när vi precis kom in i fotostudion så var vi tvungna att sticka, vilket gjorde mig smått irriterad. Men nu är det bestämt för mig, Media here i come. Eller ska iaf försöka komma in på det, andra handsvalet blir HR, dock vet jag inte ifall jag ska gå det i eksjö eller nässjö. Vi får se. Mer funderingar har jag inte, men det kommer väl så småningom.

Alicia och jag stannade kvar i eksjö innan när vi var påväg hem för att äta Via vinettos goda kycklingsallad. Den är verkligen skitgod! Blev mycket skratt oså, fett skoj hade vi iaf. Sen drog vi hem och nu sitter jag här och nästan somnar. Är dödstrött.. haha.

Nu ska jag sitta och sortera bilder, hatar när det ligger hullerombuller i mapparna på datorn. Man hittar ju aldrig någonting.



Kommentarer
Postat av: azra- EN FIN BLOGGG

sv; huh okej

2009-11-11 @ 18:29:10
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: ella

sv: hah precis ;) följa via bloglovin?

2009-11-11 @ 19:44:28
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/
Postat av: ella

sv: hah precis ;) följa via bloglovin?

2009-11-11 @ 19:44:32
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0