skolhelvete, dö

Äckligt irriterande dag, eller rättare sagt vecka. Matten kan gå och hänga sig i någon ful skog, långt bort från civilisationen. Jag var sjuk i måndags och missade matteprovet, så jag kommer aldrig få med provresultatet på mitt betyg. och för en gång skull så bryr jag mig och vill göra detta förbannade prov. Men då finns det ingen tid till det eftersom lucian är ivägen, och läraren anser att det är mitt problem och ansvar. Nej sir, det är det inte, han planerar som en gnu. Och jag ska göra det måndag istället anser han men då kommer det inte med på betyget men på alla andras? Och han som vill att vi lyckas i livet och vill att vi ska bli snäppet bättre, jag blir bara snäppet sämre.. värdelösa skola, spräng helvetet istället. Det förstör ungdomars liv!

Ja min dag har varit dålig på alla håll och kanter. Idrotten var skit, och skolmaten, ojoj ska man verkligen leva på bröd och knäckebröd? Idag kom jag på att, under den tiden man går i skolan så går man ner i vikt och på loven går man upp i vikt istället. Jag kan inte förstå hur man kan servera äcklig mat, det är endast mat som ungdomar hatar, dom kan väl göra test och se vilket vi skolungdomar äter mest av? Och sedan servera det fler gånger än dom saker vi inte äter? Dom kastar ju igentligen bara pengarna i sjön. Att dom aldrig fattar?

Nej nu ska jag sluta klaga, jag borde gå och läsa ut
min bok så jag kan skriva min bokrecension tills imorgon.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag var också tvungen att söka en massa fakta om en bok tills imorgon. Har bokdiskussion då :/

2009-12-09 @ 21:38:22
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0