quiet heart


Jag borde igentligen ligga i sängen nu och drömma nåt underbart. Men jag är icke trött och jag vetifan vad det är med mig nu förtiden. Hoppas innerligt att mobilen inte är cpig imorgon med, utan att jag vaknar när jag ska. Imon är det Lucia som gäller, och ja, jag är lucia. Ska upp extra tidigt imon, för att försöka få i mig frukost och duscha och sånt. Insåg innan att jag inte kan alla sångerna heller, härligt. Mima på högsta nivå ? nej jag ska försöka så gott jag kan. Tar nog med mig kameran också så bilder kommer väl upp i helgen. För morgondagen är fullsmäckad med planer så det hinns inte med.

Förövrigt kom mina sommarjobbs pengar nu, äntligen! Ja, och summan blev inte alls som jag har räknat ut att det skulle bli, 2000 saknas, så då har jag städat det dära äckliga skit stället i 2 jävla månader utan att få betalt av det. hismais kan gå och dö någonstans, eller iaf personen som har hand om pengarna. Väldigt irriterande. Nu ska jag vänta tills efter jul också så att priserna på datorer och sånt går ner, för jag har inte råd med en dator bara för att det fattas pengar enligt min beräkning, och ja den stämmer. Det finns på papper tillochmed.

Nog om det, nu ska jag försöka hitta min tajts som jag
har lycktas slarva bort, sedan ska jag försöka sova. goodnight !


Kommentarer
Postat av: mamajay

Hejsan, vill du ha en ny header? Gå in på min sida och var med och tävla!

2009-12-11 @ 01:10:51
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: Maria

Knäppt att du inte fick lön för det du gjorde. :/



sv: Det gick dåligt :(

2009-12-11 @ 21:51:42
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0