NEW COMPUTER

Dennis och jag tog en tripp till Jönköping idag, för att jag skulle köpa mig en dator. Det blev en Toshiba. Är rätt så nöjd faktist, men jag hatar verkligen platta tangenter, så bli inte förvånade om det står lite fel här och var. Kan dock inte använda datorn så mycket eftersom vi inte har en trådlös rauter, eller heter det så? Ja iaf, vi måste skaffa oss en, men det händer när vi har flyttat in i huset, vilket blir om ungefär en vecka eller nåt. Märks inte att vi ska flytta, vi har inte ens börjat packa.. Men det skitgörat får man väl ta tag i, i veckan som kommer. Har även köpt mig två armband idag med, med nitar :)
nej nu ska jag utforska min dator lite mera så jag förstår den nån gång
heeejsveeejs!


baaajsbild, camen är sämst höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0