mhm watcha say

Att det ska vara så svårt att hitta kläder till nyår?! Drog till A6 igår och ja det var fullt med folk och det drog ner på mitt humör rätt så rejält eftersom jag hatar folksamlingar. Och de kläder jag hade sett ut innan på nätet fanns inte i butikerna så jag kom ut som jag kom in, tomhänt. Nu i veckan blir det Gina tricot, får hoppas innerligt att jag hittar nånting där som faller mig i smaken. På H&M fanns det absolut ingenting, blev rätt så besviken.

Har jobbat i vårt svinkalla hus idag. 12 grader och jag sitter fortfarande och huttrar! Rivit tapeter tills naglarna började blöda sen gav jag upp och försökte värma mig vid kaminen. Fått ett och ett annat skrattanfall idag också, vet inte vad som börjar hända men vår familj blir bara roligare för varje dag.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är alltid lika svårt att hitta t.ex. klänningar när man är ute efter någonting snyggt.

Vad ska du göra på nyår?



sv: Ja, jättemysigt :)

2009-12-20 @ 22:41:31
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Maria

sv: Åh, det låter jätteroligt ju :D

Jag vet inte riktigt ännu, kanske ska stanna hemma :)

2009-12-21 @ 13:37:21
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0