JULLOV


Japp äntligen jullov, efterlängtat som attans! Kan väl säga att jag har höjt mig i två ämnen,
och inga streck. Är lite nöjd, men endast lite.

Va med alicia idaaag, första gången på cirkus 3 veckor?! God damn, längesen iaf. Vi gjorde dock inte mycket,
lata som vi är, så gick vi och la oss och sov efter skolan. Sen har vi väl försökt tagga till spelverket. Men kan säga att det sög rumpa, mycket rumpa. Satt vid datorn och hade mycket roligare än på dansgolvet.

Kom på att jag drack kaffe nyss, kanske därför jag är pigg som en jävla mört! Borde väl igentligen sova oså men icke. Imon ska jag ta världens sovmorgon, det är också väldigt efterlängtat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0