Dan före doppardan


Har äntligen hittat någonting att ha på mig på julafton och nyår. Det fick bli ett långt svart linne med paljetter och så blev det nya leggings också. Orkar inte stressa runt efter en klänning som jag bara använder en endaste gång. Har handlat julklappar tillsammans med pappa idag, som vi gör varenda år, eftersom han inte klarar sig utan mig. Städat mitt rum har jag också hunnit med, vilket behövdes nåt rejält. Hittade mina gamla nycklar som jag lyckades tappa bort för några månader sen, det ni.

Kvällen har spenderats med familjen, väldigt mysigt faktist.
Och imon är det julafton, men jag känner ingen julkänsla?
hoppas på att den kommer krypandes snarast! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0