boom boom paow


Fått reda på att jag har lärt mig fel matte eller rättare sagt " Du behöver en matte som passar dig för du har fått fel .. " Bra att man nämner det i 9an, tackar och bockar, verkligen. Varför ska allt komma i sista minuten? Aldrig att jag lär mig allt på en termin? ja, jag säger då det, vilken jävla skola jag går på.

Sista skoldagen var iaf idag, det hurrar jag för! Är rätt så trött på det där stället och på de flesta människorna i den. Imon går vi bara till klockan 10, vi får betyg och ska hitta på nåt gemensamt med klassen. Efter det följer jag med alicia hem och på kvällen blir det "töntiga" discot spelverket. Kan säga så här, att det är kul att leva jävel  på dansgolvet och vara töntig ibland iaf när man är med rätt människor, och det kommer vara helt rätt imorgon! Nu ska det taggas musik somfääään.

Blir till att leta kläder ikväll, känner ångest redan nu.
Varför blev man tjej för, eller varför blev man tjej som bryr sig om kläder?
Har killar lika stort problem med utseendet som vi?
Man undrar ju...

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: Inget speciellt.

Oj, har du bytt header. Snygg! :D

2009-12-22 @ 11:53:57
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0