aaaahlistentomusic

Coco before Chanel, ja vad ska jag säga. Filmen var helt okej, dock hände det inte mycket i filmen, vilket var lite tråkigt. Alicia och jag har även suttit och planerat nyår, det går inte så bra haha. Vi kan aldrig vara seriösa, men jag vet att jag ska fixa musik, så det blir till att ladda hem en massa skit nu, eftersom min dator är tom.

Kom på att jag vill köpa mig en sköldpadda också, tänk va mysigt med en sån liten krabat! Tänkte även på namn, och Jörgen skulle vara fint eller kanske Hasse eller så kan man alltid köra på det gamla klassiska, skalman!
Mjaa, dock får det vara en hane, eftersom dom är mycket mysigare hehe. Detta kommer aldrig hända, för vart säljer man sköldpaddor? Ingenstans häromkring.
Jag som vill ha en Jörgen....


sjukt häftiga!! :):)


Kommentarer
Postat av: din vän - alicia

D U Ä R T R Ö G!

ville bara säga det, man kan inte ha sköldpaddor speciellt inte såna som heter jörgen, -.-''

2009-12-28 @ 00:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0