Two weeks


Jag har skittråkigt verkligen. Försöker fundera på vad jag ska hitta på i veckan, och förmodligen så ska jag fota extra mycket och så måste jag packa ihop hela mitt rum i kartonger. Kommer kännas lite hemskt att lämna huset när man har bott där hela livet. Ta hand om hundarna ska jag också göra, för jag orkar inte åka in till huset och jobba haha, lat som jag är. Och film ska det bli i mängder, har fixat hem, paranormal activity, Miss march, New moon, Juno och the children. Sen blire säkert några fler. Greeeeat.

och mina pengar är slut på mobilen nu, surt!
så nu ska man fråga mammi om pengar också..

Förövrigt funderar jag starkt på att göra om min header, den är jävligt ful.
Så det ska också fixas under veckaan. Ah jag undrar om jag kan hålla allt detta, jag följer aldrig mina planer. Det blir mest att jag sover bort hela dagarna..

All that remains - Two weeks

Kommentarer
Postat av: Maria

Vart/varför ska du flytta?



sv: Jag tycker också att den verkar obehaglig. :S Min storebror har sett den och han sa att den var rätt konstig.

2010-01-05 @ 15:26:36
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

åhh tjena. hur är läget här>? det avr länge sen :P vet ej esn om du minns mig :P

2010-01-08 @ 12:03:27
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0