Something has to change

Kan ingenting nytt ta och hända snart?
Behöver nån slags förändring, men vet inte vad. Kanske på mitt liv? Det är tråkigt somfan, ingenting händer. Ligger hemma och gör absolut ingenting. Jag vill ut och hitta på nåt nytt, nåt kul.

Men skolan tar upp all tid, huset tar upp all tid. Vad jag längtar tills allt här hemma är klart, eller iaf tills jag har fått ett normalt rum, och inget jävla öppetspace som alla kan gå ut och in i. Privatliv har jag inget just nu, man kan inte gå och stänga in sig nånstans om man vill va ensam, eller om man ska klä om och sån skit, it's a open space.....

Nej nu ska jag hoppa in i duschen,
sen skriva lite till om hitler, skeeeeeetkyyyl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0