jag försvinner?!

 
loooking like an emoo :D notseriös pic.
En sån här dag behövde jag verkligen, med mycket skratt. Många vet att jag har en äckligt stor skadeglädje, och ja idag garvade jag säkert i en kvart och tårarna rann, när Kerstin (kristian) skulle spela basket och han slänger sig efter bollen och glider rakt in med huvudet i väggen. Svårt att förklara igentligen vad som hände, men det va nog det roligaste jag vart med om på flera månader. Jag har nog aldrig i hela mitt liv skrattat så mycket.

Idag fick jag även höra att jag håller på att försvinna, alltså med min vikt, jag börjar tydligen bli för smal? Inte så kul att höra, när jag äter som en häst och försöker att inte tappa vikt, utan istället gå upp några kilon. Dock har jag sömproblem och inte matproblem, ingen bulimi eller anorexia här inte. Men jag vetinte om nu min mentor trodde mig, allting börjar bli lite smått jobbigt i skolan. De lär mig fel matte, och nu klagar dom på min vikt, och hur trött ser jag ut hela tiden. Det förstår ju varenda person att man är trött när man har sömnproblem?

Helgen består av mängder plugg, ligger efter i geografi & historia. Måste även plugga till checkpointet och sedan skriva klart om hitler. Bland allt pluggande ska jag även måla tak och fixa med huset i hjvad och så ska jag va hundvakt också.

Björn Rosenström, mee likee. Skulle vilja åka och se honom iår, skulle va awesome.
Anders och Jag , dagens låt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var rowlig bild :D :P hihi mjasså har du inte kulk om dagarna eller ? :O

2010-01-23 @ 16:37:59
URL: http://krilleoboij.blogspot.com/
Postat av: Kerstin

asså lärarna e dumma i huvet olivia ! du ser inte trött utt det gäller bara att se din roliga sida :) och det gjorde on i huvet när jag åkte in i väggen . men jag måste ju fåna basketbollen ? :O sööt bild (A)

2010-01-23 @ 20:16:44
URL: http://krilleoboij.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0