idag har jag varit domare!

Idag så slapp jag skolan, för att jag skulle döma låg- och mellanstadiet, på deras fotbollsdag.
Till en början var det kul, (första 20 minuterna) sen så stupa humöret neråt. Det började regna och jag som inte hade tänkt på det stod där mitt på plan i endast tröja och byxor, och frös häcken av mig. Sen hann jag inte äta mellan matcherna och så hade lärarna varit snälla och lämnat några korvar kvar på grillen åt mig. Men småbarnen gick och förstörde dom, perfekt när man inte ätit frukost och stått och dömt i 3 timmar i sträck! Det förstörde min dag.

Nu är jag hemma och slängt i mig två panpizzor,
nu ska jag plugga biologi&fysik också, sedan blir det nog
bio ikväll! Om jag lyckas få någon plats, vilket jag hoppas!
(det går inte att förboka längre)

Är trött som fan, orkar inte hålla ögonen öppna.
Så det kommer inte förvåna mig om jag somnar under pluggandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0