GAH!

Nu äre såhär att jag har haft värk i ryggslutet hela dagen,
jag har min mensvärk! DET GÖR SÅ FÖRBANNAT ONT!!!!
nog om det, mn jag har haft en smärtfull dag.

På idrotten idag hade vi orientering, och jag som inte har
nåt bra lokalsinne hittade inte inte alla kontrollerna. Jag är duktig!
Sen har man haft en lång 2 timmars biologi lektion och geografi på slutet.
Onsdagar är smeckfulla med tråkiga ämnen, fysik, samhäll, biologi/Kemi, Geografi....
idrotten är det enda som är okej!

Tack vare min smärta idag, så blir det till att tröstäta godis ikväll,
till bion. Jag tänker bli smällfet, inga dieter eller bantningsmedel här inte!
sånt tycker jag inte om. Det är fult att vara för smal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0