dåliguppdatering

Hej, dålig uppdatering, jag vet.
Men just nu sitter jag hemma hos alicia, men hon är inte hemma.
Utan jag och hennes bror, Emil. (alicia är på utvecklingssamtal)

Sen ska vi iväg till hallen för hon ska spela innebandy mot killarna, lite kul att kolla på faktist. Sedan ska jag sova här inatt också! :)

Igår var jag förövrigt och simmade med skolan, eller 8an och 9ornas tjejer. Skit tråkigt kan jag ju säga att det var! Simmade i ungefär 2 timmar och jag höll på att drunkna när jag skulle livrädda den dära dockan. hah
Sedan på kvällen vare utvecklingssamtal och det gick hyfsat bra faktist. Och efter det packade jag godis i 3 timmar.

Men nu kom hon hem! :D hejdå




Kommentarer
Postat av: L i N A .

Allt bra idag ? :)

2009-10-09 @ 22:05:28
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: caroline

ska du hitta på något kul i helgen då? :)

2009-10-09 @ 23:51:06
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0