tisdag

Skolan har vart rätt slapp idag, Kristian (kerstin) har underhållt mig hela dagen. Höll på att dö av skratt på vägen hem. Var nere på stan innan också och köpte mig lite underkläder, och ett nitarmband, vilket behövdes eller inte armbandet men det va impulsköp som det brukar vara.

Ikväll blir det till att plugga fysik, kemi och samhäll. Har rätt så mycket att skriva om på samhällen och måste även börja på min uppsats om Hitler.

Vi har cirka en och en halv vecka kvar att söka till gymnasiet, börjar bli stressigt. Media blir första handsval men andra och tredje har jag ingen aning om vad jag ska välja. Fett jävla svårt detta.....


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: Aha, okej. Jag vill också se den :)

2010-01-19 @ 17:58:54
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0