ingenglass

Jag gillar inte tårta, utan brukar äta glass när jag fyller år. Men pappa glömde min glass, miin underbara glass med maränger och chokladsås. Känns sorgligt detta, mycket sorgligt. Men det får väl ta och ätas i helgen istället, och jag slår vad om att jag får köpa det själv också. Att bli äldre är inget vidare kul, traditionerna försvinner .....
glass :(

Nähä, det har vart en bra dag, m&m kom nyss också och gav mig lite pengar, fick även mitt kära presentkort på elgiganten, dock inte mycket så hoppas rean håller fram till måndag iaf.

Imon sover jag hos alicia, sen ska jag kolla på innebandy där hon ska stå målvakt för första gången. Ska bli kul att se. Lörda drar vi hem hit och fettar på oss och kollar film.. ska bli göttttit.


bilden är inte nykter.... hoho


Kommentarer
Postat av: linn-lay

har du haft en bra dag i dag dÅ?

2010-01-14 @ 21:59:50
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Petra

Fedt fiiin blogg ! :)

2010-01-17 @ 15:17:13
URL: http://langarolazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0