only you can kill me with words


suddig och oallvarlig bild, guuutttt

Ehm, har pluggat nu, jag är helt slut i huvudet. Har kommit på att jag skriver alltid ett stycke varje gång jag skriver på uppsatsen om hitler, sen tröttnar jag och vet inte vad jag ska skriva. Iaf, imon ska det bli plugg som aldrig förr! För på onsda tänker jag spendera min kväll med mamma, för vi ska på bio! mysigt värree.

Nu strax blir det film! Jag funderar på att kolla på The proposal, eller så ska jag vänta tills Coraline är klar. Coraline är jag mest sugen att kolla på, men jag vet inte om jag orkar vänta. Beslutsångest! det är nog det jobbigaste som finns tror jag, det brukar sluta med att man skiter i allt och gör ingenting istället.

men vad vore världen utan film?
finns nog inget bättre, hoho!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

okejda :$.. i think of you all the time .. and yes i love you.



nej det har med massa annat. förklarar imorn bonah.

2010-02-01 @ 21:20:20
URL: http://krilleoboij.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0